Eflin06 Kızlar merhaba 15 gun önce dişimiz çıktı 10 bucuk aylık kızım ama birtane diğeri ne zaman cıkıyo herkes ikisi aynı anda cıkması gerekirdi diyor aklıma takıldı şuan sadece altta bir dişi var beni aydınlatır mısınız?
tazebiirannee Eflin06 değişir bence çok takılmayın benim bebeğim 1 yaşında alt 2 dişi 4 gün arayla 8.5 aylıkken çıktı üst dişi de 1 tane daha yeni çıktı yanındaki patlamak üzere, akranlarında 6-7 diş var 😂
TtazeAnne Eflin06 arkadaşımın bebegininde 1 tane alt dişi çıktı 1 hafta sonra ikinci patladı biri büyük biri küçük 😁ama düzelir şimdi benim oğlumunda kopek dişinin biri çıktı büyüyor diğeri daha yok
yagmur_vera Her bebeğin yapısı farklıdır, endişelenmeyin bence. Benim 2. kızımın ilk dişleri 14 aylıkken 1 hafta içinde önce üst sağ sonra alt sağ ve ardından sol taraflar birlikte çıktı.
Buseozdemir 11 aylik iken ust sag taraf cikti bizimde tek disimiz cikti yani 12 ay 10 günlük yanindaki daha yeni patladi cikmak uzere
yagmur_vera Busrasim Yakındır o zaman inşallah☺️ Ben korkmaya başlamıştım niye hâlâ çıkmıyor diye. İlk kızımın da 11 aylıkken çıkmıştı.