Atlasinannesi_n aşı buruldugu anda uyku yapıyor, bırkac saat sonra ağrı yapıyor aksama dpgru da ateş yapıyor, aşıdan eve gelır gelmez bı yarım fitil atın o kadar rahat gecıyor kı bacak agrısı olmuyor, ateşinin yükselmesını beklemeyın, aksama da atesı olursa bı calpol verın dıger gune vır seyı kalmıyor genelde.