Neredeyse her bebekte oluyor aslına bakarsanız . Ağlama krizleri, gaz yapamama ,ıkınma ,uyumama … Biz gaz damlası metsil kullandık doktorun önerisiyle . İyi geldiğini düşünüyorum. Tamamen kesmese de yararı oluyordu . Kimyon çayı, rezene çayı . Yediğim besinlere de çok dikkat etmeme rağmen oluyordu gaz . Ama geçiyor zamanla 2 ay olmadan bitmişti çok şükür . Umarım kısa sürede geçer sizinde .