MrzBaby ezanın başlaması ile imsak vakti girmiş olduğundan yemeyi içmeyi terk etmek gerekir. Ezan başladığı sırada ağızda bulunan lokmanın yutulmasında veya son yudumun içilmesinde bir sakınca yoktur. Amacımız ezan sesini duyduğumuz anda yeme içmeyi bırakmak olmalıdır, fakat nadiren ağzımızda birşeyin bulunması durumunda evhama kapılmaya gerek yoktur. Yeter ki bu durum suistimale sebebiyet vermesin ve ezanın devamında hâlâ yenilip içilmesin.
Sizin durumunuzda birşeyler atıştırmaya devam etmeniz ezanı duyunca son lokmayı yemenin ötesindedir ve bu durumda orucunuz maalesef tehlikeye girmiş demektir. Yapmanız gereken şey orucunuzu bozmadan devam etmek ve Ramazan ayı sonunda geçerli olmama ihtimaline karşı bir gün kaza orucu tutmaktır. Allah kabul etsin 🤲🏻🌺