Tugba5834 3 yaş iyi bir yaş. Emzirme sonlanmis ve tuvalet eğitimi tamamlanmis oluyor. Kendini konuşarak iyi ifade ediyor çocuk ve sosyalleşme, anneden özerk hale gelmeye başlıyor. İki yaşın sendromu da bitmiş oluyor. Yarım gün kreşe gönderme durumunuz olursa harika olur. Hem büyük cocugunuz yaşıtları ile vakit geçirirken siz kucukle ilgilenirseniz. Hem de üzerinizdeki yük biraz azalmış olur. 😊