Kızlar bu yol ayriminda hangisi doğru .ücretli eğitim aldırma durumum yok saati 350 TL den bahsedenler var .ayriyeten devlet 12 saat veriyormuş bu bile az yetersiz durumun varsa fazla saat aldır gerisini diyorlar .esimlede konuştum oda rapor sonra önüne çıkarsa diyor peki çocuğun ihtiyacı olduğunu yaşıtlarından geride olduğunu bile bile beklemek dogrumu sonra kendiliğinden ilerlemicek sonuçta bariz çocuğun özel ilgiye öğretime ihtiyacı var.ben ilerde karşına çıkar kaygısı yüzünden çocuğa vakit kaybettirmenin yanlış olduğunu düşünüyorum