Merhaba kizlar, 3-4 aydir kizimin kollarinda boynunda ve hafif sirtinda galiba egzema var.öncesinde minik minik lekelerdi, çimdi büyüdüler. Egzema olduğunu dusunuyorum cunki pul pul, kirmizimsi ve kupkuru lekeler gibi. henüz doktora goturmedim, randevusunu bekliyorum, sizinde basiniza geldimi? kışın benimde egzemam oluyor kaşınıyor sürekli, acaba ırsimi 😔😔