Anneler merabalar, aklıma takılan bi konuyu sizlere sormak istedim☺️ Sağlık Bakanlığı anne sütünün dondurucuda 3 ay saklanabileceğini söylüyor ama Amerikan Pediatri Derneğine göre de 6/12 aya kadar saklanabileceği söyleniyor. Sizler sütünüzü dondurucuda ne kadar süre tutuyorsunuz?