Bebeğim 3 ay 19 günlük ve evimin düzeni, yemeğim hiçbiri kalmadı. Bebeğim sürekli yan yana temas halinde olmak istiyor ki bunu anlıyorum bana ihtiyacı var, bunu karşılamak için elimden geleni yapıyorum. Mutfağa alıp ana kucağında yanıma koyup yemek yapmaya çalışıyorum asla izin vermiyor onunla konuşsam bile. En azından uyurken kahvaltımı yapayım tuvalete gideyim diyorum desteksiz uyumak istiyor gündüz. Ya emziği düşünce uyanıyor ya da en küçük sese uyanıyor. Bazen eşim geldiğinde akşam gidiyorum tuvalete. Evimi toplamak istiyorum gün içerinde ama imkanım olmuyor. Eşim akşam gelip bebeğimize bakınca ancak bişeyler yapabiliyorum. Gece uykusuna 9da geçiyor o saatten sonra hem yorulmuş oluyorum hem de eşimle vakit geçirmeye çalışıyorum derken 4 ayım bu şekilde geçti. Bu arada tek bakıyorum bebeğime eşim dışında destekçim yok. Bu durumu yaşayan, bunlardan herhangi birine çözüm bulmuş olan var ise önerilerinizi bekliyorum:)