Bebeğim 37+5 de doğdu ve sürekli uyuyor. Emzirmek için uyandırmaya çalışıyoruz fakat uyumuyor . Mama verdim enjektörle ama sarılık olmaya başladı. Doktora götürdük kızdı mama vereceksin kilo kaybı olmuş dedi. Mamayı da biberonla vermeye başladık , bu seferde biberona alıştı memeyi almıyor çünkü uyuyor böyle sorun yaşayan var mı nasıl çare buldunuz ?