Ulkumm kuzum benimde oğlum 5buçuk aylık oldu. 4.aya girdik tam girdik meme reddi yüzünden az kalsın delirecektim 😐 zaten çalıştığım için sağım yapma imkanım olmuyordu eve gelince emsin sütüm keilmesin diye uğraşıyordum o ise sürekli ittiriyordu bir ay çabaladım belki atak yada diş yüzündendir diye sonra 5.aya girince doktora götürdük bi ayda 200 gram almıştı oğlum😱 şurup başladı bi hafta sonra kontrole çağırdı haftalık 75gram normal şuruba devam dedi. Bikaç gündür eskiye göre biraz daha emiyor ama dediğin gibi benim oğlum da geceleri sık uyanmaya başladı mama başlamadık ama ne bulduysam yiyorum artık süt yapar mi eder mi diye düşünmeyi bıraktım. Sanki düşündükçe azalıyordu sütüm kafana takma stres yapma doktora götür kuzum. Zinco şurup kullanıyoruz günde 1defa yarım ölçek sadece haftaiçi