Egehansmom benim gözümün biri 2,75 biri 3,50 numara astigmattı, ilk gün operasyondan sonra lens ve koruyucu gözlük taktılar bunlar 4 gün gözümde kaldı, operasyondan hemen sonra heryer çok bulanikti, 7 8 saat sonra yazıları büyütüp telefonumdan mesaj falan yapabiliyordum, ilk 4 5 gün boyunca etrafı biraz flu görüyordum ama zaten astigmatta da öyle görünüyordu 😂ama sonrasında 15 gun için de görüntü netleşti, 1 ay sonra normalde gözlükle göremedigim yerleri bile görüp kesfediyordum. Hatta balkondan bakınca uzaktabir köy gözüküyormus yıllardır ben onu fark etmemiştim bir anneme aaa şurada bi köy varmış dedim bana baya gülüp yıllardır yeni mi fark ettin demişlerdi 😂😂😂 ben lazer ameliyatı olmamın tek eksisi insanları net görmeye başladığım için daha çirkin gelmeye başladılar 😅😅😅