Bebeğim beni emzik olarak kullanıyor sütten kesmek için erken mi acaba. Birlikte uyuyoruz hiç yoksa 3-4 defa emiyor. Gündüzleri de iştahlı bi bebek maşallah yemeklerini yiyor peşi sıra beni emiyor. Canıma tak etme yolunda ilerliyor bıraktırsam erken mi bıraktırmasam geçici mi can dayanır mı😢