Biberon veriyorsanız biberonu bir kenara koyun.biberon meme reddi yapar akış hızından dolayı.her ağladığında memeniiz teklif edin ilk önce baktınız almiyor çok ağlıyor doymayacak şekilde mama yapın o onu 1 saat götürür sonra ağladığında gene memenizi verin memenize şekerli su surebilirsiniz ve hiç pes etmeyin acıkınca elinde sonunda alıyorlar memeyi.benimki daha küçüktü uğraştım 2 günümü aldı.ama sonunda memeyi aldı