stillwasser Kizlar kahvalti cok az yapiyor pesine mama veriyorum mama ile doyarmi sizce kahvalti yapmayı sevmiyo 😑
Nursena0606 stillwasser Mama verdiğiniz için yemek istemiyordur. Artık gündüz mamasını kesmelisiniz bence. Uyanınca iyice acıksın kahvaltı yapsın. Meyve yesin. İlla yumurta olacak değil. Kek, krep, börek, muffin verebilirsiniz.
Badeninannesi1 stillwasser doyar tabiki benim kızımda bazen yapmıyor hatta çoğu zaman Artık 16 aylık ama hala kahvaltılarımız sorunlu 2.seçeneği de yemezse mecbur mama veriyorum ve o şekilde uyuyabiliyor mesela gece uykusundan önce de mamayla uykuya dalıp 8-9 saat uyuyor aç olsa uyur mu
livanurvealpinannesi61 stillwasser sadece uyurken mama veriyordum birde sabah kalkınca. Kahvaltıdan sonra vermeyin mama.
stillwasser Nursena0606 yemediği için mama veriyorum onlarin hepsini yiyor gin icinde krep falan yaptım bugun peynirli yemedi
livanurvealpinannesi61 stillwasser 1 yaşında ama besini mama değil ek gıda olmalı. Formül mama sabah 8 de verirdim 2 3 saat sonra kahvaltı sonra uyurken mama.
Nursena0606 stillwasser Ben öyle düşünmüyorum. Artık yemek yemeli. 3 ana öğün ve ara öğünler. Meyveler, kuruyemişler, sebzeler yemeli.
stillwasser livanurvealpinannesi61 kahvaltısını yeterince yapmadığı için mecbur veriyorum icim rahat etmiyor birde dr.gunde 500 ml içmeli diyor
livanurvealpinannesi61 stillwasser 12 aylık bebekten bahsediyorum yalnız 2 aylık değil. 12 aylıkken bebekler 4-5 saatte acıkır demişti doktor. Yenidoğan değil ki 1 yada 2 saatte beslensin. Doktorda normal demişti. Formül mama 3 4 saat tok tutuyor.
stillwasser Nursena0606 ya onlarda sorunum yok benim de zaten mamayo yemeklerden 2 saat sonra fln veriyorum ara öğün ana ogun yiyor guzel ama kahvaltımızı bu ara kotu onceden cok guzel yerdi tahin pekmeze kadar
Nursena0606 stillwasser o zaman biraz zaman tanıyın. Normal süreç. Yeri geliyor biz de yemiyoruz. Uyku düzeni ile de alakalı olabilir.
stillwasser livanurvealpinannesi61 bizim ki 4 5 saat durmaz 12 aylik bebekten bahsetme konusunu ben açtım zaten😊 formul mama artik o kadar tok tutmaz ama
stillwasser livanurvealpinannesi61 valla bugun 2 zeytin biraz avokado labne peynir ve cok az ekmek yedi
livanurvealpinannesi61 stillwasser mamadan mamaya fark olabilir. Benim kızım 12 aylıkken 150 ml mama içerdi 4 5 saat yemek yediremezdim. Mama içtiğinde çok geç acıkıyordu oğlum da öyle 26 aylık mama içse acıkmıyor 5 6 saat.
stillwasser livanurvealpinannesi61 benimki bu ara zaten istahsiz kilo alımı da az yani 1 hafta önce ye kadar güzel yerdi ben belki de kilosu az diye takıyorum