Merhaba. Kızım 10 aylık ve kızımı emziriyorum. Ne kadar dikkat etsekte hamile kaldım. Doktorum yavaş yavaş memeden kes dedi ama kızım uykusu gelince illa meme emmesi gerek ve kesemiyorum, devam sütüne geçmek istiyorum ama kızım çok seçici, aranızda var mı öyle seçici bebekler. Hangi devam sütü kullanıyorsunuz. Tavsiye eder misiniz?