srnglmftn Yaren0107 emziriyorsanız kimyon çayı için 2 çay kaşığı kimyon tomurcuğu 2 çay kaşığı şeker ılıştırıp için ben çoook çok faydasını görüyorum masaja bile gerek kalmıyor kendisi patır patır yapıyor maşallah
S_H_FS Yaren0107 Canım nurse Harvey gaz damlasını kullandım 2 aylık olduk çok şükür ama nasıl oldu o gaz sıkıntısı beni bitirdi ya valla Allah kolaylık versin merak etme o zamanlar da geçiyor bana hiç geçmeyecek gibi geliyordu
Yaren0107 S_H_FS doktora söylemeden kullanmak istemiyorum gaz damlasını ama duydum onu. İnşallah geçer ya bazen çok zorluyor bazen kendi kendine çıkarıyor rezene çayı içiyorum hep ama nafile oluyor bazen
Ygcdhcd Yaren0107 2 hafta sonunda gaz damlasına başlaya bilirsiniz ama şöyle bi şeyde var çok gazlı bebeklerde hiç biri fayda etmıyor malesef
srnglmftn Yaren0107 o da olur ben ilk başta onu kullanmıştım evde olmadığı için ama tomurcuk daha iyi sonuç verdi alana kadar toz olanı da kullanabilirsiniz