Liya00 ayy ben ne cektim o isirmalardann. Damakları kasindigi için dişleri çıkmadan önce başlamıştı zaten ısırmaya,ilk dişi 6 aylıkken cikti 2.hemen peşine cıktı. Tabi isirmaya devam ediyodu.once tepki vermedim ise yaramadi tepki verdim yine ise yaramadi😊 Emzirirken çok acı cekiyodum ama emzirmeyide bırakmak istemiyodum dayanmaya calisiyodum. Zamanla yaralarım büyüdü ve derinleşti. Soyle anlatmaya calisayim baş parmagimin tırnağı kadar yaralar olustu ikisinde de. Gogus ucu silikonuyla emzirmeye calistim cik denedim emmedi. Artık iyice büyümüştü yaralar ve dayanılmaz olmuştu bide kan emiyodu cocugum 3 gün hiç emziremedim. Biberonla mama verdim biberondan sonra göğüs ucunu tekrar denedim çok şükür bu sefer aldı. Ama bu surecte kantoron yagi ve eczacimin verdiği iki kremi kullandım, gittiğim eczacininda başına gelmiş aynı şey çok yardımcı oldu. Ilaclarin faydası oldu ama silikon göğüs ucu tek çözüm bence. Şuan oğlum 8 buçuk aylık yaralarim yeni kapandi ve hala ısırıyo😁ama ne zaman isiracagini anliyosun bi süre sonra ona göre davraniyosun. Inşallah sizinki benimki kadar değildir çok zor oluyo gerçekten.