Ozenm bizde mama ile besleniyoruz doktorumuza artık sütüm gelmiyor su vereyimmi diye sorduğumda 6. Aydan önce önermiyoruz dedi. Mama ile beslensede izin vermedi. Sonra araştırdım biraz, mamalardaki ölçümler bebeğin su ihtiyacı oranı hesaplanarak yapılıyormuş. Nekadar doğru bilmiyorum ama sağlık ocağı da izin vermedi. Orayada sormuştum. Sizde içiniz rahat etmiyorsa birkaç Dr daha sorun