Benimde oldu ve kuvezde kaldı antibiyotik kullandı . Şimdi 8 aylık sadece doğar doğmaz antibiyotik aldığı için bağışıklığı zayıf biraz her ay ateşli hastalandı bu iki ay hariç elhamdülillah iyi olsunlarda. Ama bir arkadaşım söyledigi doktor yigenine 2 yaşına kadar bağışıklığı zayıf olucak demiş onun yigenide aynı şey olmuş