Cnmkzm kapısını kapatmadan önce 1.5 saatte bir uyanıyordu, sabah eşimin gitmesine uyanmasından şüphelendim ve düşündüğüm gibi oldu. Eşim 7.30da giderdi kızım da o saatte uyanırdı, şimdi hiç duymuyor gidişini 9.30a kadar uyuyor. Aptamil kaşık mamalarını kullanıyorum, onları çok seviyor kızım. Bazen mama gibi biberonuna sıvı yaparak da veriyorum. 😊