Busbusana Merhabalar,Bebeğim 5 aylık dün uyku eğitimine başladım.Biliyorum daha düzene oturması gerekiyor ama gündüz uykuları maksimum 45 dakika.Böyle olması normal mi? Sallayarak uyutttuğumfa 1buçuk 2 saat uyuyordu.Acele mi ediyorum
Kedilibebekliacemi Busbusana uyku danışmanıyla ilerliyorum henüz eğitime başlamadık ama düzenleme yapıyoruz en az 45 dk en çok 2 saat uyuması gerektiğini söylemişti. Uyku penceresi yapmanız gerek ayına göre.
Busbusana Kedilibebekliacemi evet Bende eğitmen düşündüm ama sonra kendim vermeye karar verdim.Yapoyorum uyku penceresi
Busbusana DorukDuygu uyku uyanıklık süreleri .Kaçta uyanması gerekiyor mesela 8 de uyandıYsa 10.0 da ilk uyku sonra 2saat 15 dakik sonea 2.uyku.Ama ayına göre değişir
Lidyos Bebeğim kucakta uyuyup, başka yere koyunca anında uyanmasa belki 45 dk falan uyur da… delirecek gibi oluyorum bazen.. uyku eğitimi versem nolcak çocuğun yatapına alerjisi var://
Kedilibebekliacemi Lidyos durum aynı. Gündüzleri arada yatağında vakit geçirmesini sağlıyorum alışsın die. Uyanık şekilde koyup orda tutuyorum bir müddet. Koyarken önce ayak sonra kafa şeklinde koymayı deneyin o da etkili oluyor. Koyduktan sonra da elinizi göğsüne koyun pışş pışş bu şekilde alışmaya başlıyor.