Merhaba kızlar🌸 babamı ani bir şekilde kalp krizinden kaybettim. Oğlum 5 aylık. Mecburen emanet bıraktım gün içerisinde. Kalabalığa sokmak istemedim. Fakat durmayınca çizgifilme alıştırmışlar nasıl bıraktırabilirim. Oyun oynatıyorum tam oturamıyor sıkılıyor. Eline oyuncak veriyorum atıyor sürekli mızmızlanıyor çizgi film açınca hemen susuyor. Ne yapcam ben hiç huzurlu değilim bu şekilde 😣