Egelmen33 Merhaba arkadaşlar dün alış veris merkezinde iken bı bayan oğlumun kaç aylık olduğunu sordu yedi aylık dedim aaa dedi ne kadar küçük kalmış çok üzüldüm şuan kilosu 8.800 boyuda 63.5 kafama takıldı yani dr anormal birşey demedi hatta şişko dedi ama çok üzüldüm
aylinpala Egelmen33 kilosu normal boyunu bilemedim ama genetik olabilir. İnsanların dediğine kulak asarsanız daha çok üzülürsünüz.
tuba18_ Egelmen33 aman millete ne bakıyon sen ağzı olan konuşur benim de doğumdan hemen sonra komşumuz geldi hastaneden çıkınca işte iyi besleyememşsin demişti 2955 doğmuştu o an çok üzülmüştüm kimseyi takma her bebeğin bünyesi de aynı değil hepsi kilolu olacak değil ya sağlıklı olsun yeter
minnosanne0 Egelmen33 benim bebeğim 1 yaş kontrolünde 9 ay persentilinde çıktı. Genetik faktör olabilir dediler çünkü tahlilleri hepsi temiz. Ana minyon baba minyon çocukta minyon yapacak bişi yok. Sizin kilo iyi biz 14 aylık olacağız belki 10kilo olmuştur bilemiyorum.
Mermaid3133 Nasıl boş insanlar var! Başkasının bebeğine böyle yorum yapacak kadar hadsiz birinin söylemine kulak asmayın, kendinizi üzmeyin , bebeğinize de yansır. Doktorunuzu dinleyin sadece 👍🏻
Dondurmalikahve Egelmen33 Hayır ya küçük falan değil gayet de boyu da kilosu da çok normal bebeğinizin. Böyleleri çıkabiliyor milletin dediğine takılmayın ağzı olan konuşur daha uzun bebeklere ya da daha kilolu bebeklere bile küçük kalmış diyen var
Taze_anne34 Egelmen33 benimde bebegim 8 aylik 66 cm banada her gören aa kücücük diyor bende kafama takiyorum insanlar cok dusuncesiz ama doktor herhangi bi sknti olmadigini soyledi bilmiyorum sanirim fazla takiyoruz
Egelmen33 Evet çok üzüldüm ya gerçekten babası uzun 1.80 ben kısayim 1.57 bide kızımda var 4 ,yaşında onada küçük dedi sana çekmişler galiba dedi gerçekten insanlar çok kırıcı olabiliyor
Elisa34 Egelmen33 keşke cevabını verseydiniz. Üzmeyin kızımıda dıyolar ayına göre küçük kimseyi takmıyorum takipli olduğu doktor herseyi normal dıyosa bitmiştir genlerden olabilir
Show_must_go_on Egelmen33 takılmaaa kızım 1 yaşında kilosu 8’i zor gördü doktor testleri temiz diye gayet iyi sorun yok dedi. Bana da her gören söylüyo çok da umrumda sağlığı yerinde o bana yeter. Ağzı olan konuşuyor