Doktorum benindestekliyor ve normal dogumu istedim ve takibini yapariz desinaksi bi durum olmadikca allah nasip ederse yaoabiliriz dogum yaklaismca uzerinde konusalim dedinsuan cok erken ama destekledigini belirtti ben tekrardan ameliyat sonraki agrilar ve basima gelecekelrini biliyorum en azindan suni acisi coxuk cikana kadar sonra yuruyerk eve gidiyosun ilkini sezeryan yaotigim icin cok pismanim 😀