Dimitrina_kovaceva Kızım çok yaramazdı dün 18. Ay aşısı oldu daha da kudurdu sizin de başınıza geldi mi böyle bir şey ? Sanki bezinin içinde kurt var bir saniye sabit durmuyor 🤣
Mizmizmyrtle Dimitrina_kovaceva bizde geçtiğimiz pazartesi olduk 18. Ay aşısı zaten gün içinde 1 sn poposunun üstüne oturduğunu görmem bişey değişmedi ama bi huysuzluk var anlayamadım geceleri uyku düzeni bozuldu uyanmayan çocuk geceleri kalkıp ciyak ciyak ağlıyor aşıyla alakası olduğunu düşünmüyorum ama :D
Nursena0606 Dimitrina_kovaceva benim oğlum da dün aşı oldu. Ama hala aynı. Zaten kuduruktu. Sadece gece biraz mızmızlandı kendince
Dusunensikrates Dimitrina_kovaceva 😂😂😂 Allah yardimciniz olsun cnm benim de oğlumun bı ay sonra 18. Ay aşısı ve şimdiden çekiniyorum oğlum da çok yaramaz
Dimitrina_kovaceva sadeturkvatandasi hahaha biz aşıdan gelir gelmez bişey oldu bizimkine 🤣 daha olmadıysa olmaz
Talham2127 Bizde Çarşamba günü aşısını yaptırdık. yerinde duramayan bir çocuk oldugu için aşının öncesi ve sonrasının farkı yok 🤕
Dimitrina_kovaceva Dusunensikrates hahaha kız yaramaz yaramazdır ha az yaramaz ha çok yaramaz ne fark eder ki diken üstünde duruyoruz hep 😆
Mertmm 22 aylik benim oglumda cırmalama huyu basladi son 2 aydir yüzümuz haşat durumda cok asi leşti sizler neler yapiyosunuz nasil davarnmaliyiz
Dimitrina_kovaceva Mertmm hiçbir şey yapamıyorum sadece ısırınca veya cırınca tepki vermiyorum şimdilik. Hiçbir şey yapmamış gibi davranıyorum ki dikkat çekmek için kullanmasın 🤷🏻♀️
Neslihandemirer Arkadaşlar ateş yaptı mı peki aşı 3 gündür akşam başlıyor ateşi sabaha kadar sürüyor şaşırdım artık ilk defa bir aşı bu kadar etkiledi
Nursena0606 Neslihandemirer ben aşıdan sonra calpol verdim. Hiçbir şey olmadı. 3 gündür sadece akşamları başlıyorsa bir doktora gidin bence. Biz de en kolay geçen aşıydı. Diğerleri biraz da olsa ateş de yapmıştı.