incitanem3 bende ayağımda sallıyorum gözünü şapkasıyla kapatıyorum kolay uykuya dalıyor bide yotubedan nebe süresi var onu aç uyuturken hemen uykuya dalıyo bi 20 dk falan ayağında tut sonra sallayarak usulca ayaklarını çek benim de hemen ayağıma çekince uyanıyo bazen komple uyanana kadar tutuyorum bazen çekiyorum sallamayı da salla-dur olarak bırakılıyormuş öyle bi yazı okumuştum mesela 30 sn sallayıp 10 sn duruyormuşsun eğer bebekte bu durma olayın bi sıkıntı olmuyorsa durmayı giderek çoğaltıyomuşsın 20 sn duruyormuşsun tabi hep 30 sn salllayarak öyle öyle bırakılıyormuş kendi kendine uyuyormuş öyle bi dene istersen ama dediğim o nebe suresini açıp dinletebilirsin