Selam anneler. Oğlum 3 yasina gircek nisanda ama hic bisey yemiyor hala. Butun gün kuru ekmekle geçiyor zorla yedirince tükürüyor yutmuyor zorla yedirmeye çalışmadım hiç. Cikolata gofret o tarz seyleri seviyor. Eve almiyoruz ama markete gidince ısrar ediyor. Ne yapmalıyız çocuğu bu durumda olan var mı?