kkbrylmazz bende yenidoğan kızıma kullandım o zamanlar ıkınması yoktu damladan sonda ıkınmaya başladı damla aslında bağırsak düzenleyici probiyotik miş yani diğer gaz damlaları ile beraber kullanılabilirmiş ben bilmiyordum faydasını görmeyince şişeyi bitirdim bıraktım . Şimdi kuzuma gaz damlası falan vermiyorum günlük bebek yağı ya da zeytinyağı ile masaj yapıyorum karnına ayaklarını karnını sıcak tutuyorum gazını rahat çıkarıyor kakasını da yapıyor gerek duymadım ki kızım da gazlı bir bebek. Her bebekte farklıdır ama dene yanıl yöntemi ile bulursunuz neyin iyi geldiğini. Sab simplex ve agulin e de çok iyi diyorlar