Seda_colak çook normal, 40 çıktı biz de öyle olduk ve git gide uzadı uyanma süreleri. 4-5 saat beslenmemesi hiçbir zarar vermez ne güzel uyusun da büyüüsün 😊 bu arada fazla zayıflık, sarılık gibi bir problemi yoksa bebek sağlıklıysa geçerli tabii ki.