Rebru123 Merhaba arkadaşlar. Mastit hastalığı geçiren , olan var mı aranızda. Süreç nasıl geçti, neler yaptınız, antibiyotik kullandınız mı bu süreçte. Bu hastalığı bilen sevgili anneler bana yazabilir mi?.
Bssraa2 Rebru123 ben olmuştum ama antibiyotik kullanmadım yani ilerlememişti o kadar ben sağarak düzelttim