Kubra226 Kızımda çıktı antibiyotik kullanıyoruz üç aylik hemen etki gösterir mi bide idrarında keratin çıktı bilen var mi
tazeanneeeee Kubra226 konuyla alakalı bir şey sormak istiyorum o torbayı nasıl taktınız allah aşkına? bizim de idrar almamız lazım ama çişini yaptığı anda o yapışkan çıkıyor ve tüm çişi beze akıyor bi türlü idrar alamadık
Kubra226 tazeanneeeee yapistirdimtan sonra karnına masaj yapıyoruz bir elimizle de torbayı tutuyoruz çişini yapmasını bekliyoruz bizim de kaç sefer beşe yaptı son iki sefer böyle denedik karnini doyurduktan sonra başında bekliyoruz poposu açık bı şekilde çiş yapsın diye
pogacayanakk tazeanneeeee torbanın markasını değiştirin o çözüm olabilir, biz eczaneden aldık hiç güzel çıkmadı hastanede verilen daha iyiydi bantları