Yagmuruzgar bebeğim 8,5 aylık ay sonu işe başlıcam bugün başladı bakıcımız birlikteydik tüm gün gözümün önünde o kadar iyi ilgilendi ve o kadar keyiflilerdi ki buna rağmen önümüzdeki ay nasıl işe başlayacağımı bilemiyorum içim darlanıyor nefes alamıcak gibi oluyorum o kadar iyi anlıyorum ki seni ama korkma geçicek ve biz alışınca herşey o kadar güzel olacak ki sabret biraz düşünmemeye çalış nefes al biraz