Mervekstk Sezeryan doğum oldu ilk 2 gün sütüm gelmedi şimdi Emziriyorum ama az geldiği için evolvıa mama da veriyorum bugün kabız oldu hiç bir şekilde kakasını yapmıyor sizler bu durumla karşılaştığınız mı ne yapabilirim çok huysuz bizlerde çok üzgünüz
Minikosannesi Mervekstk benimde bebeğim yenidogdugunda kakasını yapmiyordu doktor 1 hafta yapmaması normal demişti tam da 7. Gün kakasını yapmisti .
Patilimomm Mervekstk bağırsak düzenleyici damlalardan kullanabilirsiniz doktorunuza danışarak bebeklerin 3 aydan sonra bağırsakları düzene giriyor. Biz maflor damla ve nurse harveys damladan kullandık.
Deryaderya3 Mervekstk hayır sprun olmaz bende yapıyorum hatta benm benegım dort gun kaka yapmıyor doktor dedıkı kulak cubuguna aeytınyagını batırın poposuna bıraz itin derı onu yapıyorum bezı kapattıgım an koku gelıyor🤭 hemen altını açıyorum genelde baktm hıysuzlanıyor dort bes gun oldu o zmana yapıyorum bu işlemi doktoruma da zarraı barmı dıye sordum dotkordan doktora farkedıyor ben öneriyorum yapmanızı daha ilac ıcın erken dedı