Merhaba hanımlar 1 buçuk aylık bebeğim var çok feci şekilde öksürüyor ve nefes alırken hırıltı geliyor ayaklarının altına ve göbeğine elma yağı ile masaj yapıyorum ıhlamur veriyorum birde kalpol acaba geçmesi 8c8n başka ne yapmam lazım başına gelen var mı