Kk41 Hanımlar 9 martta ella içtim . Adetim tam zamanında oldu ama 3 gün sürdü bitti bu normal mi acaba
manzaramistanbul Kk41 sizi üzmek istemem ama uzun bir süre hep adetiniz kısa sürecek. Vücudu baştan asagıya değiştiren korkunc bir hap. Neden kullandınız ki bu kadar ağır bir hapı
manzaramistanbul Kk41 bir dahaki adetiniz tekrar kısa sürerse bana yazar mısınız .4 5 gün sürerse yazarsanız memnun olurum. Merak ettim her insanda aynı mı etki ediyor diye.
Kk41 manzaramistanbul mecbur kaldığım için.kendimi gebeliğe hazır hissetmiyordum. İlişkide kaza yaşandı o yüzdn. Teşekkür ederim cevabınız icin
Ftmnrdgr Adetiniz düzene girdi mi acaba birde hap fayda etti mi bazıları kullandığı halde hamile kaldığını yazmış da