Bebeğim 6 aylık gece saat bası uyanıyor emziriyorum sallıyorum yatıyor yarım saat sonra gene mırın kırın uyanıyor emziriyorum zsten uykuya dalamıyor zaten gündüz uykusu çok az gece de böyle yapınca ben çok yoruluyorum 😔 buna bi çözüm yok mu yaaa eskiden böyle değildi 5.ayda başladı . Papatya çayı Melisa çayı hiç bi işe yaramadı . Oruç uykusuzluk insanı çok yoruyor bi çözüm yok mu ? Baybay night millete yarar bize bi faydası olmadı