Kızlar merhaba şu an hamileyim ama normal hayatta da sürekli tansiyonum düşük . Kendimi kötü hissediyorum çabuk yoruluyorum başım dönüyor ama buna 4 yıldır bir çare bulamadım doktora gidicem ama öncelikle bir fikrinizi almak istedim. Düşük tansiyona ne iyi gelir , ilaç kullananlar iyi geliyor mu , hamileyken ilaç veriyorlar mı tansiyon için? Hadi biraz konuşalım ☺