2Sevdeee 2 senedir şırnak merkezdeyiz tokilerde kalıyoruz, lojmanlar kötü, sosyal imkanlar çok çok az ama diğer her konuda çok memnunum sessiz sakin bir şehir istanbuldan sonra tatil yapıyomuşum gibi geldi. 4 sene kalıp 2 şark yapmayı düşünüyoruz tavsiye ederim