Bendemi sorun var acaba yıne. 10 dakika aktıf oldum 5 dolap reklamı ızlemek zorunda kalıyorum. Yorum yapamıyorum. Ozaman foruma girmemin amacı ne? Şu reklam sürelerine bir çözüm bulamadınız… üstelik tam yorum yaparken ekranda bırden patlıyor ıstemsiz tıklanıp safari falan açılıyor yani. Reklamında dozu kaçtı. Şunu yazarken bile 10 dk geçti reklamdan