Size akıl danışmak istiyorum. Kısaca kendimi anlatayım dışardan dinleyen biri olarak akıl verin bana🌼 Kızım şu an 3 yaşında bende 23 yaşındayım. 1 yaşında iken üniversite okumaya başladım örgünden şu an son dönemim yaza mezunum önlisans okuduğumdan. Tabi kariyer planlarım var sertifikalar almak, DGS, KPSS vs. Hatta ikinci bir üniversiteye daha kayıt olacağım bu bölüm bittiği gibi. Bir yanım ikinci çocuğu yapmak çok istiyor neden bilmiyorum bela arıyorum galiba 😂 halbuki an geliyor tek çocukla bile deliriyorum🤪 bir yanım da tek çocuk hiç çocuktur kariyerine odaklan, mesleğinde çalışmaya başla, kızın biraz daha büyüsün kendini bilsin çok istersen o zaman yaparsın diyor. Sonra çocuk isteyen yanım ortaya çıkıp aralarında 5-6 yaş olunca nasıl anlaşırlar kızın şu an çok istiyor diyor. Bilemiyorum ya ikilemde kalıyorum. Beni aslında doğum, hamilelik ya da fiziksel yorgunluk hiç zorlamıyor ama psikolojik yorgunluk çok zorluyor. Ondan cesaret edemiyorum aslında. Kızım yeni yeni duruldu arada 3 yaş sendromu vuruyor tabi ama en azından onunla gezmeye başladık iki çocukla nasıl çıkılır, işler nasıl yetişir vb diye düşündükçe geriye çekiliyorum. Siz ne diyorsunuz güzel anneler?