1 yaş 8 günlük bir oğlum var ve sürünerek emekliyi ne zamandır ben kaldırır tutarsan bı iki adım atıyor onun dışında ilk adım arabası aldım tutunca korkuyo ağlıyo koltuğa dikeltip oyuncak koyuyorum uzanmak için çabası yok ayakta durabiliyo ama hareket etmekten aciz resmen üşengecmi anlamadım asla zorlamiyorum yobaz biri değilim ama 13 kg ve artık kucakta tasinmiyor sizce napalim bu bebeye normalmi