Bebeğimin ara sıra emerken süt boğazına kaçıyordu, iki kasının ortasını ovup diklestirip durumu düzeltiyordum. Bu sefer yirmi saniyeye yakın sürdü, yutkunamadi bir türlü ters çevirip sırtına vurdum, düzeldi ama ödüm koptu. Nefes alamadi, canımdan can gitti. Şimdi gayet iyi şekilde nefes alıyor ama emin olamıyorum. Bir şey olmuş mudur??