Mrb kızlar bebeğim 15.ayin içinde bir aydır aralıklı fakat çok sık ağlıyor resmen sinir krizi geçiriyor sebebini bilmiyorum.bir doktora götürücem ama eşimle çalışma saatlerimiz uymuyor uyduğu zamanda mesai saati bittiği için poliklinik olmuyor.acikcasi acillerdede çok iyi anlamadıklarıni düşünüyorum.birkac defa başının arkasını gösterip aciyo dedi geçenlerde de kafasını sallayarak koşuyordu kulağını tutuyordu ama bilmiyorum,gündüzde yapiyo ama akşamları rutine bindi mutlaka agliyo gece yarisida uyanıp canhıraş ağlıyor
Komşular bile sesini duyup soruyorlar.ön disleri çıktı arkadakiler aynı anda uç vermiş acaba dişlerimi ağrı yapiyo.aglayinca gözü bişey görmüyor.bana vuruyor yüzümü tirmaliyor kendine vuruyor.acaba geçermi.doktora götürücem ama aranızda çocuk psikolojisinden anlayan varmi yada bu aşamadan geçip sebebini bilen neden böyle yapıyor.cok mutsuzum.hem.ona açıyorum hem kendimde bıktım hayat çekilmez oldu sahur vakti zor uyuttum.