@“Sahrabalam”#p25110113ses tonum güzeldir ayrıca sesim de güzeldir her ortamda hadi bi şarkı türkü söyle diye darlarlar beni . 20 yıldır sigara da içiyorum ama 😂 ama bi faydasınu görmedim yani.. şans sayılacak bi durum yok.. ninni söylğyorum oğlu ııh diyo mesela istemiyo 😂