Kızlar merhaba sezeryan olalı 3 ay oldu kaç gündür dikiş yerim agrıyorudu bugun cok yanmaya başladı bakıyom dedim dikişim açılmış sıvı geliyo hafif hafi pazartesi kadar doktorum yok beklesem bi sıktı olurmu yoksa acile gitmeme gerek varmı acile gitsem dogum yaptıgın yere git demezmi ilk sezeryanın acıkcası bişey olur diyede korkuyorum bir yandanda