Kızlar ayağımda parmağımın birinde mantar olmuş tırnak kalıplaşmış ve sarı ve diğer tırnaklara da gecmeye başlamış sararmış renkleri değişmiş. Tirnaklarimda oje vardı büyük ihtimal ondan oldu normalde oje kullanmazdim. Naail oldu bu anlamadım . Parmakta dolama çıkmasa fark etmiodum. Ne yapicam bilgi verir misiniz ???