Bizde 3 ay 2 günlüğüz. Bu zamana kadar oğlum hep kendisi acıkıncq uyanıyor. 2 aylık olduktan sonra uyandırmayı bırakmıştım. Genelde 3 saat sonra falan kendiliğinden uyanır. Uyanmadığı zaman 4 saat olunca altını alıyorum bazen o şekilde uyanıyor bazen kendim emziriyorum. Çünkü 4 saat olunca bilr acıkmış çılgın gibi davranıyor. O yğzden aç bırakmadım hiç. Max 4 saat uyutup emziriyorum öyle uyuyor