2 aylık ikiz kızlarımın reflüsü olduğu için beslenme sonrası sürekli kusuyorlar ve ardından burunlarında kuruduğu ve nefes alışverişi zorlandığı için burun aspiratör ile temizliyorum. Fakat içim hiç rahat değil sürekli burunlarıyla oynadığım için kanallarına zarar verdigimi düşünüyorum. Bazı doktorlar her gün temizleyin derken bazıları ise dokunmayın zararlı diyor. Siz anneler burun temizleme ile ilgili neler yapıyorsunuz? :( az önce bebeğimin burnu kanadı ve oturdum ağladım ona zarar mı veriyorum diye :(