Merhabalar,3 gündür diş ağrısından duramıyordum. Apse yapmış. Dis doktoru agumentin verdi. Emzirirken kullanmada sakınca yok dedi..
Acaba ben ağrıyı çekse miydim?
İçmese miydim ?
Inanılmaz takıldı kafama..
Kullanan ve yan etkilerini gören anneler var mı ?